ארון טלוויזיה יוקרתי לבן ושחור

מדיניות אספקה
אספקה משוערת
14 מאי - 26 מאי
40 אנשים אחרים צופים במוצר זה עכשיו!
תיאור

ארון הזזה טלוויזיה יוקרתי ביותר, גדול, בעל שלוש דלתות הצפות באוויר הודות למנגנון הרחף המתקדם.

עוצב עבור אלה המעוניינים בשילוב של סגנון ופונקציונליות, ארון בידור מרחף זה מציג עיצוב מרחף מודרני על הקיר שמרומם את מושג בידור הבית. הגימור הלבן והנקי מעץ מעניק נוכחות רגועה ומתוחכמת, ומשפר את המראה האסתטי של הסלון שלכם.

מידות וחומרים: ארון זה עוצב עם אופטימיזציה של המרחב, וכולל מידות שמספקות שטח פנים משמעותי מבלי להציף את החדר. עשוי מעץ איכותי בגימור לבן מושלם, הוא מבטיח גם עמידות ואסתטיקה מודרנית. הבנייה החזקה של הארון מבטיחה התקנה יציבה ותוספת ארוכת טווח לבית שלכם.

עיצוב ופונקציונליות: הארון כולל פס שחור בולט שמוסיף ניגודיות עזה ללבן העץ, ומשלב בתוכניתו באופן מושכל את מסך הטלוויזיה. פס זה משמש מטרה כפולה: הוא בעל השפעה ויזואלית וגם מסתיר בעדינות כבלים ורכיבים, וכך שומר על מראה חלק ומסודר.

התקנה ואפשרויות התאמה אישית: הארון התלוי שלנו מגיע עם כל האביזרים והוראות התקנה מפורטות להליך חלק ככל האפשר. התאמה אישית זמינה כדי להתאים את הגודל והגימורים לדרישות ולעיצוב הבית שלכם.

סיכום: בארון הבידור המרחף מעץ לבן תמצאו יותר מרהיט פשוט; זה פלא מודרני שמשלב פרקטיות עם עיצוב יוקרתי. זו השקעה שלא רק תומכת בטכנולוגיית הבידור שלכם אלא גם משדרגת את הסגנון של הסלון.

אנא אמתו מפרטים טכניים והתייעצו במדריך ההתקנה או בשירות מקצועי להבטיח התקנה נכונה ובטוחה. פריט זה עוצב כדי להשתלב בקלות באורח החיים שלכם, ומספק גם עינוג ויזואלי וגם קסם פונקציונלי שיקסים אתכם במשך שנים רבות.

  • Menu
Close